miercuri, 9 martie 2011

Glückwünsche zum 8-en März jeden Tag Liebe Frau aka Să fii iubită Femeie în fiecare zi


cine a spus că prietenii cei mai buni ai femeii sunt diamantele, cristalele sau alte prostii? 
posibil răspuns: totul e foarte relativ pe lumea asta. şi individual. şi subiectiv. şi încă multe cred.
ahm sau se poate totuşi întîmpla, ca anume cristalele să fie bune dar poate sub o altă formă ;-)
anul acesta n-am sărbătorit nicicum această maaare sărbătoare. am fost însoţită de o febră înaltă [care fie vorba între noi încă nu ma părăsit] şi de volumul doi despre karenina. apropo ce lucrare potrivită pentru prima săptămînă din martie dedicată cultului Femeii ca şi exemplu al purităţii, fidelităţii şi iarăţi al fidelităţii... 

am primit aceste cuvinte înfăşuraţi de aceşti fluturi şi citindu-i am avut impresia că se clatină din rădăcini acea convingere sceptică şi în stilul lui "Фома неверующий" despre conceptul de Opt Martie Fericit! şi le-am recitit de mai multe ori şi m-am gîndit că poate anume aşa mesaje şi cuvinte adresate femeii moldovence, cu o intensitate mai înaltă bien sure, vor schimba în primul rînd imaginea, reprezentarea şi poate şi mai global rolul femeii la noi? de ce compania X sau Bolocan cu prietenul său de la televeziune să iasă numai o dată în an să dăruiască flori femeilor pe stradă şi atunci cînd le numeri pe deget pentru că sunt acasă şi pregătesc ceaunele cu păpărică pentru oaspeţi în oraş sau hrănesc animalele şi cară apă la ţară. prea departe am ajuns? 

bine. 
auf wiedersehen. 

Niciun comentariu: