vineri, 20 august 2010

Panu4i spune ce are in geanta


Copy-rights'u acestei idei apartine Olgai aka http://ceziceu.ziarulstrazii.com/. Interesanta idee si am observat ca se contureaza un personaj tipic cu trasaturi comune la domnisoarele care si-au prezentat continutul gentii. Multe chestiute la fel am vazut in comentariile pentru postul provocator, in sens bun desigur :) Eu tot nu fac exceptie din tipajul creat (cu exceptia cartii, dar asta a fost anume azi) asa ca poftim rezultatul:

- revista cu noutati despre traumland;
- portmoneu
- servetele
- oglinda, balsam, servetele
- chei, 2 perechi tare importante
- acte
- cele mai reusite fotografii de la ultimul camp
- telefonul desigur

Aaa, nu si geanta. In ultimul timp ma stradui sa-mi orientez preferintele spre genti din material. Simplu, dar responsabil ;)

P.S. Nu stiu daca putem determina personalitatea dupa acest mic experiment, oricum ceva ceva este. Ma gandesc ca daca vrem totusi sa aflam ceva despre personalitatea posesorului ar fi bine sa vedem cum sunt toate aceste chestiute aranjate in geanta, si nu asa aranjate frumos :)

2 comentarii:

ceziceu spunea...

dulce! imi place oglinjoara :P

panu4i spunea...

multumesc Olea, desi nu se vede bine din cauza blitz-ului. e cadou de la fratele :)