joi, 16 octombrie 2008

Various

Principalul blocaj al creativitatii este limita. Limita care se poate manifesta in diverse forme: limita pusa de noi insine (auto-cenzura) sau limita pusa de cineva din exterior. Ideile originale vin spontan, intr-un moment in care nu ne asteptam. Si trebuie sa putem sa gandim liber, sa permitem sa ne vina orice idee, pentru ca doar dupa sa o cizelam, transformam si sa o adaptam dupa necesitati si cerinte.

*****
Si nu puteam intelege mesajele cintecelor, a caror versuri vorbeau despre durerea sufleteasca atunci cind te desparti de persoana iubita. Mi se pareau banale si stupide chiar... Cum poti canta ca esti nimic fara a 2-a particica sau ca nu mai vrei sa traiesti???!!! Din pacate experienta proprie mi-a permis sa trec si eu prin asa fel de momente, astfel incat pot si eu fi compozitor de versuri la acest capitol. Dar totodata, imi dau seama ca viata merge cu pasi repezi inainte si orice nu s-ar face se face spre BINE!

Niciun comentariu: