vineri, 7 martie 2008

Chirita in provincie s-a modernizat...

Dupa mai multe ezitari de a merge la acest spectacol, in sfirsit m-am hotarit.

O piesa care mi-a placut, desi erau unele momente sa zicem pentru oamenii "de mai demult" :)
O piesa la care s-a lucrat foarte mult. Timp de 3 ore am asistat la un show in adevaratul sens al cuvantului. Primul lucru care m-a mirat a fost ca rolul principal (al Chiritei) este jucat de un barbat. Chirita s-a modernizat, ea este in pas cu timpul de azi. Textul piesei contine cuvinte din alte limbi, in special rusa. S-a glumit mult si bine, chiar daca uneori se intrecea masura.
Mi-am promis sa merg mai des la teatru. Personal, ma simt mult mai bine dupa vizionarea unei piese. La sigur este un lucru mult mai bun decit sa mergi la concertul Teodor, de exemplu.

Niciun comentariu: